Ikona dostępności
Znajdź

Skargi i wnioski

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora WiMBP w Rzeszowie nr 55/2024 z dnia 31.10.2024 r. w sprawie wprowadzenia procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rzeszowie, skargi i wnioski pod adresem Biblioteki można składać w następujący sposób:

  1. przesłać listownie na adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie,  ul. Sokoła 13, 35-010 Rzeszów,
  2. przesłać elektronicznie na adres mailowy: wimbp@wimbp.rzeszow.pl,
  3. dostarczyć osobiście do Sekretariatu Biblioteki (ul. Sokoła 13 w Rzeszowie), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00,
  4. złożyć ustnie do protokołu: u Dyrektora Biblioteki lub Zastępcy Dyrektora  Biblioteki lub specjalisty ds. organizacji i kadr.

Dyrektor Biblioteki przyjmuje skargi i wnioski osobiście w siedzibie Biblioteki przy ul. Sokoła 13 w Rzeszowie, w każdy poniedziałek od godz. 12.00 do 15.00; Zastępca Dyrektora Biblioteki lub  specjalista ds. organizacji i kadr: od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 15.00.

Skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor Biblioteki lub osoba przez niego wyznaczona. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Dyrektor Biblioteki może zdecydować o innym sposobie rozpoznania skargi-wniosku, powołując w tym celu specjalny zespół lub przekazując skargę-wniosek do rozpoznania innemu podmiotowi/jednostce.

Pliki do pobrania

Informacje o dokumencie
Wprowadzone przez Barbara Pitera dnia 2024-11-04 10:47:39

Strona korzysta z cookie / ciastek w celu realizacji usług i zgodnie z dokumentem Polityka prywatności.

Zamknij